• Αρχική
  • Innovation Group @ 6ο e-Business & Social Media World
Data Driven Decisions VS Hyperanalysis

Innovation Group @ 6ο e-Business & Social Media World

Smart tools – Big Business: The Era of Numbers

Data Driven Decisions VS Hyperanalysis

Η Innovation Group παρούσα στο 6ο e-Business & Social Media World την Τρίτη 20 Ιουνίου στο Divani Caravel.

Ο Ηλίας Τσαλδάρης, Data Analyst/ SEM-SEO Consultant, εμπνευστής της Innovation Group συμμετέχει στην 2η ενότητα της ολομέλειας: Smart tools – Big Business: The Era of Numbers.

Monitoring, Metrics, Segments, Overlaps and mpla mpla mpla, What realy matter for your Profit?

Πως να παίρνουμε αποφάσεις για βελτιστοποίηση του κέρδους βασισμένες σε δεδομένα χωρίς την παράλυση της υπερανάλυσης.

Λίγο νωρίτερα στις 11:00 το πρωί, σας περιμένει στις στην αίθουσα «ΕΔΕΣΣΑ» για ένα ωριαίο workshop με θέμα:

SEM: 360 E-commerce

Search Engine Marketing for E-commerce

Τι είναι όλο αυτό και πού θα μας φανεί χρήσιμο, είναι το εύλογο ερώτημα. Ας πάρουμε μια μικρή γεύση για τι θα μιλήσει ο Ηλίας Τσαλδάρης!

What’s My SEO Score?

Enter the URL of any landing page or blog article and see how optimized it is for one keyword or phrase.

Η αλληλεπίδραση μας με τις κινητές συσκευές είναι ο συνδετικός κρίκος μεταξύ των ενεργειών, που κάνουμε online “σε απευθείας σύνδεση” και off line “εκτός σύνδεσης”.Έχει αλλάξει για πάντα τον τρόπο που αναζητούμε και αγοράζουμε οnline. Επηρεάζει άμεσα τις τελικές αποφάσεις των καταναλωτών, αυξάνοντας τις επισκέψεις στα καταστήματα και ενθαρρύνοντας τις τηλεφωνικές κλήσεις πελατών.

Όταν οι χρήστες αναζητούν πληροφορίες εν κινήσει για να λάβουν μια απόφαση, είναι:

  • 57% πιθανότερο να επισκεφθούν ένα κατάστημα
  • 39% πιθανότερο να καλέσουν μια επιχείρηση
  • 51% πιθανότερο να πραγματοποιήσουν μια αγορά

Επιπλέον, όταν φτάνουν στα καταστήματα, το 82% των χρηστών smartphones αλληλεπιδρούν με τις συσκευές τους, για να τους βοηθήσουν να πάρουν μια απόφαση για το προϊόν. Οι αναζητήσεις τους στο διαδίκτυο μπορούν να επηρεάσουν τις αποφάσεις τους μέχρι και την τελευταία στιγμή πριν από την αγορά.

Μετά από τις πληροφορίες, που άντλησε από την αναζήτηση του με το smartphone, σχεδόν ένας στους τέσσερις καταναλωτές άλλαξε την απόφαση του, για να αγοράσει κάτι ενώ βρισκόταν στην διαδικασία ολοκλήρωσης της πληρωμής.

Καθώς οι micomoments (ειδικά στο κινητό και ειδικότερα υπό το πρίσμα των Online αγορών) κατακερματίζουν το ταξίδι των καταναλωτών και δημιουργούν νέες μορφές αλληλεπίδρασης, ανατρέπουν την αξία των «σημείων επαφής» στα μέσα ενημέρωσης, με τους παραδοσιακούς τρόπους μέτρησης. Δεν έχει πλέον νόημα να σχεδιάζετε τη στρατηγική πολυμέσων διαιρεμένη σε κανάλια, ξεχωριστά για την τηλεόραση, το ραδιόφωνο και το digital marketing. Πρέπει πλέον να σκεφτόμαστε σαν ένα τόσο τις κινητές όσο και τις σταθερές συσκευές.

Παράλληλα οι επιχειρήσεις πρέπει, να οργανώνουν τα τμήματα σας marketing, πωλήσεων και εξυπηρέτησης γύρω από αυτόν τον νέο τρόπο σκέψης. Οι επιχειρήσεις αποκομίζουν οφέλη από την κατανόηση των micromoments με το να είναι εκεί, να είναι χρήσιμες και να είναι ευέλικτες.

Βεβαιωθείτε ότι η στρατηγική μάρκετινγκ σας είναι έτοιμη για την πρόκληση, ανανεώνοντας τον τρόπο με τον οποίο μετράτε και αξιοποιείτε δεδομένα και εφόδια.

Το Workshop «SEM: 360 E-commerce – Search Engine Marketing for E-commerce» είναι ένα σημείο εκκίνησης για να επανεξετάσετε τη στρατηγική σας για τις μηχανές αναζήτησης.

Αν σας ιντριγκάραμε αρκετά, μπορείτε να παρακολουθήσετε από κοντά τον Ηλία Τσαλδάρη!

Φόρμα εγγραφής για το συνέδριο

*Θα χρειαστεί ξεχωριστή εγγραφή για το Workshop! – Πρόγραμμα Workshops