Μια στρατηγική μάρκετινγκ βασισμένη στις μηχανές αναζήτησης (search marketing strategy) θα σας επιτρέψει να συνδεθείτε με τους καταναλωτές οι οποίοι έχουν εκφράσει με σαφήνεια μια συγκεκριμένη ανάγκη που το προϊόν ή η υπηρεσία σας, μπορεί να καλύψει.
Όπως μπορείτε να δείτε αναλυτικά στο SEM 360 ανά κλάδο, οι υπηρεσίες μας για το SEM είναι εξειδικευμένες ανά κλάδο δραστηριότητας/industry γιατί διαφέρουν οι παράγοντες κατάταξης. Καθώς κάθε κλάδος έχει να αναμετρηθεί με διαφορετικές καταναλωτικές προθέσεις και διαφορετικές προκλήσεις.
Το μάρκετινγκ των μηχανών αναζήτησης είναι μια ευρέως χρησιμοποιούμενη στρατηγική, μέρος της οποίας είναι τόσο η υλοποίηση
τεχνικών βελτιστοποίησης ιστοσελίδων (SEO), όσο και οι πληρωμένες καμπάνιες με κόστος ανά κλικ (PPC ή CPC Campaigns) οι οποίες μπορούν να διεξαχθούν σε όλες τις μηχανές (Google , Yandex, Bing, Yahoo), και τους συνεργάτες αναζήτησης.
Πολλές φορές το SEM ταυτίζεται με το SEO και άλλες λανθασμένα εστιάζεται η διαφορά τους μόνο στο ότι το SEM αφορά τις καμπάνιες CPC/ PPC, καμπάνιες για τις οποίες πληρώνουμε ώστε να βρεθούμε στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Στην πραγματικότητα όμως εξαιρετικά σημαντικές για το μάρκετινγκ των μηχανών αναζήτησης είναι οι αναφορές (mentions) σχόλια και κριτικές στα κοινωνικά δίκτυα (Social Media) καθώς επίσης και στο YouTube, το οποίο είναι ταυτόχρονα εκτός από κοινωνικό δίκτυο η δεύτερη παγκόσμια μηχανή αναζήτησης.
Το
Youtube διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στις εμφανίσεις σελίδων αποτελεσμάτων αναζήτησης (
SERPs - search engine result pages).